Pomoc
Dlaczego warto sprzedać komputer/tablet na www.skupujemyTO.pl?
Z trzech powodów:
-
Po pierwsze: pozbywasz się starego sprzętu nie ruszając się z fotela. Nie musisz robić zdjęć, wystawiać aukcji, odpowiadać na pytania użytkowników. Zgłaszasz, wysyłasz i dostajesz pieniądze.
-
Po drugie: masz pewność, że transakcja jest bezpieczna, a Twój sprzęt zostanie wyceniony rzetelnie, zgodnie z cenami rynkowymi.
-
Po trzecie: szybko otrzymujesz gotówkę. Cała transakcja od zgłoszenia do przelania pieniędzy na Twoje konto nie trwa zazwyczaj dłużej niż 7 dni.
Skąd mam wiedzieć jaki mam model laptopa/tabletu i markę?
Większość laptopów/tabletów posiada logo producenta oraz markę podane na obudowie (sprawdź również od spodu). Jeżeli nie możesz znaleźć modelu, zajrzyj na stronę producenta. Tam z pewnością znajdziesz swój sprzęt i dowiesz się jaki to model.
Pomyliłem się wpisując model, co zrobić?
Jeżeli nie zatwierdziłeś transakcji klikając na SPRZEDAJ, wróć do początku wyceny. Jeżeli już zatwierdziłeś transakcję i wysłałeś przedmiot poczekaj na kontakt z naszej strony. Gdy Twój stary laptop/tablet trafi do serwisu z pewnością zorientujemy się w pomyłce i skontaktujemy się z Tobą w sprawie wyceny sprzętu który nam wysłałeś.
Skąd mam wiedzieć jaki mam procesor i dysk w laptopie?
Informacje te znajdziesz we właściwościach systemu.
Windows XP, Windows 7: Kliknij prawym przyciskiem Mój komputer/ Komputer i wybierz właściwości. Wszystkie informacje są tam podane.
Windows 8: Kliknij Ten komputer, a następnie wybierz z menu komputer i właściwości.
Czy taka sprzedaż jest bezpieczna?
Tak. Jesteśmy legalnie działającą firmą, która od lat funkcjonuje na rynku. Zawsze możesz skontaktować się z nami – wyjaśnimy wątpliwości i odpowiemy na Twoje pytania.
Co się stanie w moimi danymi na dysku?
Wszystkie dane są usuwane przez profesjonalistów, a niektóre podzespoły (np. dyski twarde, karty) są wymieniane. Nie ma obawy, że cokolwiek dostanie się w obce ręce.
Po co wam te komputery/tablety?
Jesteśmy serwisem komputerowym, więc naprawiamy je i sprzedajemy dalej lub rozbieramy na części, które wykorzystujemy w naszej codziennej działalności.
Chcę odstąpić od sprzedaży, co zrobić?
Jeżeli sprzęt nie został wysłany nie musisz robić nic – zgłoszenie zostanie automatycznie anulowane po upływie 2 tygodni. Jeżeli już wysłałeś sprzęt nie ma możliwości odstąpienia od umowy. Skontaktuj się z nami i opisz sytuację, spróbujemy znaleźć rozwiązanie.
Ile będę czekać na pieniądze?
Większość transakcji realizujemy do 7 dni roboczych. W wyjątkowych sytuacjach ten czas może się wydłużyć, wtedy skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o tym.
Minął tydzień a wciąż nie mam pieniędzy na koncie, dlaczego?
Najczęstszą przyczyną jest błąd w podanym numerze konta – nie możemy wówczas przelać należności. Sprawdź czy poprawnie podałeś numer konta i skontaktuj się z nami. Czasami opóźnienie wynika z dużej ilości sprzętu jaki otrzymujemy – nie jesteśmy w stanie sprawdzić wszystkich laptopów/tabletów w trakcie 7 dni. W takich sytuacjach staramy się zawsze informować klientów mailem o przedłużeniu terminu.